Dagsarkiv: februari 22, 2010

Frykdals dansen 2010

Har precis kollat in vilka som kommer att spela på Frykdals dansen 2010, dansbands veckan i Sunne. Jag klev in i dansbands världen förra året igen efter ett stor uppehåll. Mina första minnen var från då när jag gick i 5:an och jag och min dåvarande bästa kompis och jag åkte Göteborg runt för att följa Arvingarna troget. Nu många år senare har jag tagit igen dom bort tappade åren och tar fyra dagar i sträck i ställt. I år kommer jag även ta mitt pick och pack och dra mig till Sunne för att dansa, dricka, äta, får sko skav, lyssna på fylle snack och fina nya vänner i dansbands djungeln.

I år kommer Perikles, Blender, Playtones, Casanovas, Scotts, Vagabond, Arvingarna, Whalströms, Divine, Date, Barbados, Nova, Lasse Stefans, Streples, Ole Ivars och Torgny Melins. En hel del band som kommer, sen kan det hända att det blir ändringar. Nu håller vi tummarna att vi får en stuga för att campa det är inte min melodi inte.

Kärlek Meela  

Lämna en kommentar

Under Travel´s

Obsessed

Igår kväll spanade jag och b-friend in filmen Obsedded med Idris Elba, Beyoncé Knowles och Ali Later. Som vanligt när jag väljer film så händer det inte ofta att jag läser baksidan utan bara tittar på framsidan och bilen. Sen blir det den filmen. När vi satt igång filmen tänkte jag oneeeej inte en dålig film igen. När mer än halva filmen gått så sitter jag med STOORA ögon och väntar på spänning inför nästs akt. En bra film enligt mig som blir rädd för det mesta och gråter till det flest sorliga filmer. B-friend tyckte att den var helt okey.

Kärlek Meela

Lämna en kommentar

Under Meela