Dagsarkiv: februari 19, 2010

LBS !?

Det är mer eller mindre snö storm ute och här sitter ajg med en kopp te och drömmer mig bort till sommar värmen och alla lättare kläder. Hittade dessa underbara  hos Tiamo, vilket jag kommer att spanna in och även prova. Nu blir det att laga mat och sedan ta en vals med min kära vän Nils, för det ser it som andra värlskriget har varit här en sväng.

Kärlek Meela

Lämna en kommentar

Under Shopoholic

Last Saturday

Som jag lovade, här är lite bilder från förra lördagens B´day kalas. Vis censur förekommer efter som jag inte vet om dessa människor vill befinna sig i blogg världen. Jag stal bilderna från Annies ansiktsbok efter som jag inte själv fick tummen ur och ta upp kameran ur väskan. Det blev som sakt en mycket trevlig kväll med sing star, berättande vem jag är och träffa nya vänner så som gammal efter 17 år. Sen efter för festen blev det en sväng till stan till Gretas, gillar´t. Bästa dans musiken och även en skön stämming på stället. Blir nog en eller två svänga förbi till sommaren.

Pic one – Doing it the guy´s way Pic two – Pose for the camera Pic three – Me and the B´day girl Pic four – Sing star, hit me hard hit me between the eays Pic five – Looking at the othere ppl singing

Kärlek Meela

Lämna en kommentar

Under Nite time

3 mars

( Pics – Johnny Depp as The Mad Hatter. Helena Bonham Carter as The Red Queen. Mia Wasikowska as Alice )

Igår kväll när jag la mig i sängen hade jag min lilla data med mig, men självklart så går det inte att blogga från den, där av det mindre aktiva igår. Hur som, så fick jag se att äntligen har Alice i Underlandet premär den 3 marsskriv ner den i kalanden ! Jag kommer nog inte gå på premiären eftersom det oftas är tok för mycket folk min smak. Några dagar senare passar ut märkt för mig. Skall du se den ? 

Kärlek Meela

Lämna en kommentar

Under Meela